Recent Posts

vineri, 13 aprilie 2012

Un ziar (prost) de sport

Zilele trecute mi-a picat în mână un ziar de sport.  Nu pot spune că sunt un consumator de presă sportivă, dar nici nu o ignor. Urmăresc, de regulă, ştirile sportive. Mă uit pe prima pagină. Fotbal. Poze şi text de la meciul Dinamo – FC Vaslui. Merg mai departe. Pagina 2. Fotbal. Mai departe…tot fotbal. Ştiri despre Răzvan Lucescu, Gigi, Borcea şi evident Sandu şi Mitică. Alte pagini. Alte ştiri. Tot din fotbal. Bombele sexy cu care se încurcă fotbaliştii autohtoni, pariuri, blaturi şi arbitrii corupţi. Ajung la ultimele pagini. Ştiri, analize, cronici despre fotbal intern.

Nu găsesc nicăieri o ştire, măcar de coloană, despre unul din multele alte sporturi care se practică în ţara asta. Mă gândeam că voi găsi cel puţin câteva cuvinte despre fotbalul internaţional. Dar m-am înşelat.  Nu mă aşteptam să găsesc ceva despre campionatul indian de criket sau despre echipa fanion de polo călare din Singapore. Însă ceva ştiri despre alte sporturi credeam că pot afla.

Împachetez ziarul şi mă mai uit odată la numele publicaţiei – “Gazeta sporturilor”. SPORTURILOR….Care sporturi? Îl arunc la gunoi şi mă întreb pentru ce naiba l-am cumpărat. Îmi aduc aminte…pentru DVD –ul cu desene animate…

3 comentarii:

Unknown spunea...

Salut!

Dacă îți place arta și vrei să susții talentul din țara noastră îți propun o colaborare. Sunt administratorul siteului aerografie.ro și îți ofer să facem un schimb de articole și linkuri între blogurile noastre.
Pentru a afla mai multe detalii despre oferta mea, intră pe linkul:
http://aerografie.ro/pages/schimb-de-linkuri

Adrian Moisa,
Y!mess: aerografie_ro

Catalina spunea...

Am inteles acum de ce l=ai cumparat, dar nu vad logica lor de a combina un ziar sportiv cu un dvd de desene animate

Szasz Sebes Paul spunea...

Dar mai exista ziare bune de sport?